martes, 8 de noviembre de 2011

Os homes das Cavernas pintaban cabalos reales.


Foron os homes do Paleolítico os amantes da arte figurativa ou cambiar as súas representacións como o faría un xenio do abstracto? Durante anos, os arqueólogos se pregunta se as pinturas, especialmente aqueles en que os animais aparecen, reproducindo o ambiente natural ou tiña un significado máis profundo e abstracto simbólico. Eran eses animais, así como a pintura? Un equipo internacional de científicos usou ADN antigo para descubrir. Investigadores que focaram os cabalos, eles cren que todas as variacións de cor visto en pinturas rupestres se corresponde coa realidade. Aínda así, eu descubrir que había cabalos salvaxes con manchas brancas e non só os negros ou albazanos (marrón), como se pensaba anteriormente. A investigación aparece na revista Proceedings of National Academy of Sciences (PNAS).

Investigadores de Estados Unidos, Gran Bretaña, Alemaña, Rusia, México e España analizaron as diferenzas entre os xenes para cor da pelaxe de cabalos fósiles de 31 a 35 mil anos atrás, en Siberia, Europa Oriental e Occidental e da Península Ibérica. Os autores descubriron que unha mutación xenética que está asociada coa presenza de manchas brancas formando como o leopardo-un aspecto que é visto en cabalos modernos (como o retratado un) - xa estaba presente en seis dos Europeo de fósiles de cabalos. Ademais, 18 animais presentaron unha variación xenética de albazano, mentres sete tiveron unha variante de cor negra.

Os autores conclúen que todas as cores que hai nas poboacións de cabalo eran facilmente distinguíveis en pinturas rupestres prehistóricos. Os resultados suxiren que as pinturas dos cabalos eran "moito máis realista e menos simbólica ou fantasía de que algúns investigadores asumido", di michi Hofreiter, Departamento de Bioloxía, Universidade de York en Gran Bretaña.Ata agora, os científicos non conseguían explicar a existencia de pinturas rupestres viu cabalo branco, como os da Percha-Melé , Francia, que datan máis de 25.000 anos, sempre que eles crían que eses cabalos non existía naquela época e pensei que era unha intención simbólica ou abstracta do artista.

"Sabendo que os cabalos con pintas de leopardo xa estaban presentes durante o Pleistoceno en Europa pode fornecer novos argumentos para os arqueólogos de interpretar a arte rupestre", conclúe Pruvost Melanie, un investigador do Instituto Leibniz de vida silvestre, en Berlín.


No hay comentarios:

Publicar un comentario