viernes, 7 de octubre de 2011

A Filosofía dun Pos-Moderno


O pensamento de Steve Jobs, que morreu aos 56 anos o mércores despois de sufrir de cancro pancreático, foi valorada como un verdadeiro legado filosófico no mundo dos negocios. Aquí, un resumo de algúns dos seus puntos de vista famosos.

Falando da Universidade de Stanford en 12 de xuño de 2005, cando era consciente de que tiña cancro no páncreas, poderían facer un manual filosófico en valores pos-moderna. "O seu é limitado, non o desperdiçar vivindo a vida dunha persoa. Non pego no dogma, que é vivir como os demais pensan que debería. Non deixe que o ruído da opinión dos outros cale a súa voz interior. E, máis importante, ter a coraxe de facer o que eles din que o seu corazón e intuición. "



"Se hoxe fose o último día da miña vida, quere facer o que fago? Se a resposta é "non" por moitos días seguidos, el sabería que precisaba para cambiar algo. "

"Recordar que estarei morto en breve é ​​a ferramenta máis importante que podo atopar para me axudar a facer as grandes decisións na vida.

Porque case todas as expectativas externas, orgullo, medo a pasar vergoña ou falla, todo o que en face da morte, deixando só o que é verdadeiramente importante. Lembre que vai morrer é a mellor forma que coñezo para evitar a trampa de pensar que ten algo que perder. "

"Ás veces a vida vai bater-lle na cabeza cun ladrillo. Manteña a fe ".

El xa deixara claro que o diñeiro non formaba parte da súa felicidade. El dixo nunha entrevista en 'Diario', en 1993: "Ser o máis rico no cemiterio non é o que máis importa a min. Cama de noite e creo que fixen algo de gran ... Isto é todo o que eu me importa. " Aínda mostrou que a súa mente estaba por enriba de programas e pantallas, "cambiaría toda a miña tecnoloxía por unha tarde con Sócrates", dixo a Newsweek en 2001.

Baixo o lema, "Debería diferente" modo de acción centrado na súa empresa, Apple, pero o mercado de tecnoloxía. En 1996, Jobs foi quen de prever nunha entrevista en 'Wired' aínda que non haxa nada que pode revolucionar o mundo tecnolóxico, o que existía estaba a piques de desaparecer:
"O mercado de ordenadores persoais está morto. Innovación cesou, Microsoft domina coa innovación moi pouco. Apple, e foi. Que o mercado entrou na idade das tebras e estará alí para os próximos dez anos. "

En 1998, nunha reunión de accionistas da empresa, Jobs dixo que "custa moi caro para proxectar os produtos de grupos pechados. A maioría das veces a xente non saben o que queren ata amosar. " Pero "a innovación é o que distingue un líder dos outros" e el sabía. "Eu non podo ir preguntar aos consumidores o que eles queren, porque mentres está a desenvolver, vai querer algo novo." Así que decidín dar-lles o que el pensaba que eles querían.

Máis de 10 anos antes, en 1985, á fronte do cerebro de Apple sería o xeito de innovar: "Cremos que o Mac vai vender millóns e millóns. Nós construímos a nós mesmos. Nós eramos o grupo de persoas que ía xulgar se era grande ou non. Non queremos que saír e facer investigación de mercado, que quería construír o mellor posible. "

Jobs estaba en conta que o proxecto era todo: "A xente pensa que non é importante, unha decoración de interior simple.Para min, nada é máis importante no futuro que o deseño é a alma de todos os creados polo home. " E dixo aínda: "Cando vostede é un carpinteiro facendo unha fermosa peza de mobiliario, non vai usar unha peza de madeira malo para as costas, aínda que o que estea detido á parede e ninguén ve. Vostede sabe que é alí. Para durmir ben polas noites, estética, calidade, deben realizarse ata o fin. "

Os seus argumentos mesmo o axudou a convencer gran empresario outros, como o presidente de Pepsi-Cola, a colaborar con Apple: "É mellor ser un pirata que se alistar na Mariña U. S.", advertiu antes de desafia-lo: "Vostede quere vender auga gaseada o resto da súa vida ou quere facer historia? ". E é que a era do magnate da tecnoloxía que cría que "debemos dicir" non "mil cousas para que seguro que non está mal ou tentar cubrir moito", pero "se o desexa, pode voar, pode confiar en moito en ti. "

O que foi alcanzado, como avisou, é facer "un dente no universo" ou "historia un pouco." "Aínda que non teñamos sido sempre o primeiro, que vai ser mellor xa que a innovación é o que distingue un líder dos outros." Unha ambición que se fixo nada "por medio de un ano de 20 algúns atrás tiña un accidente de coche e morreu, pero foi xeneroso. Espero que todos vostedes ser tan xeneroso. "